luni, 23 august 2010

La mica intelegere...



Asta rezulta cand un subsecretar de stat "se intelege" cu presedintele ARB-ului : ii da mana libera sa-si aleaga indicatorii financiari la valoarea minima astfel incat in viitor sa poata sa le aduca bancilor un profit bunicel odata cu cresterea lor, acum fiind cu mult sub valorile la care au fost semnate contractele de credit.
Nu va lasati influentati de aceasta corespondenta, nu tine loc nici de lege si nici de norma de aplicare a legii; este pur si simplu o corespondenta intre 2 institutii si atat, valoare zero.
De remarcat ca ANPC-ul raspunde ARB-ului in 2 zile iar reclamatiilor noastre in 50-60 de zile (legea spune max 30 de zile) invocand lipsa de personal sau nr mare de reclamatii. Deci se poate, poate nu stim noi cum, sau nu avem cu ce..., insa poate n-ar strica si o actiune impotriva ANPC-ului, poate asa o sa inteleaga ca are niste obligatii legale ce trebuiesc respectate.
Oricum voi face o adresa catre ei prin care sa le cer detalii referitoare la acest document, la legile ce le da dreptul lor sa creeze portite de abuz din partea bancilor.

Un comentariu:

  1. se pare ca cei de la anpc au revenit asupra acestei adrese:
    "Acceptăm, dar să primească şi acordul de la client. Consumatorul poate să nu fie de acord, caz în care ori îşi reziliază contractul, fără să plătească vreun comision, ori dă banca în judecată", a spus preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC)."

    Parca suna altfel.

    RăspundețiȘtergere

Este necesara infiintarea unei Asociatii a Clientilor Bancilor cu scopul de ai educa, informa si proteja?

Clientii Bancilor